2014. december 24., szerda

Az első díj . Válaszok Nessától :)


Köszönöm szépen Ambernek a díjat :)


Szabályok: 

- Köszönd meg a díjat annak akitől kaptad!
- Írj tíz dolgot magadról!
- Válaszolj a tíz kérdésre!
- Írj tíz kérdést!
- Küld tovább tíz blognak. (Nem kötelező a tíz,én se tudtam annyit összeszedni :D)


10 dolog magamról:

1. Nagyon akaratos vagyok. Amit elhatározok az úgy van, úgy lesz és meg is kapom.
2. Lány létemre eléggé fiús természetű vagyok.
3. És harcias :D
4. Szeretek xbox játékokon játszani.
5. Nem rég kezdtem el a League of Legends-el játszani.
6. Szeretem a rapp zenét. De bármit meghallgatok.
7. Szeretek olvasni és írni.
8. Két éves voltam amikor először ültem lovon. Azóta lovagolok,de csak nyáron van rá időm.
9. Egy rendkívül egoista személyiség vagyok.
10. Nem tudom mit írhatnék ide :D Szóval: Valami :P

Amber kérdései: 

1. Mióta blogolsz? 
Hát. Ez egy nagyon jó kérdés. :D Talán,ha jól emlékszem akkor olyan három éve kezdhettem el. :)

2. Hol élnél legszívesebben?
Japánban vagy Görögországban :3

3. Melyik a kedvenc állatod?
A ló és a panda :3 De az oroszlánt se hagyom ki ;)

4. Könyv vagy film párti vagy?
Mindkettő. Mert van amikor a film jobb,mint a könyv :3

5. Egyet kívánhatnál mi lenne az?
Azt,hogy legyen három kívánságom :DD

6. Kedvenc könyv/film?
A kedvenc a könyvem a J.R.Ward- Fekete Tőr Testvériség
Kedvenc filmem pedig nincsen,mivel nem tudok dönteni :D

7. Mik a terveid a jövőre nézve?
Az az igazság,hogy még nem nagyon tudom. Gondolkoztam már sok mindenen,de még nem jutottam dűlőre. De még van két évem a gimiből :)

8. Milyen mitikus lény lennél a legszívesebben,miért? 
Én legszívesebben vámpír lennék. És azért,mert sokáig élnek. És erősek,gyorsak stb. :D Na,de persze nem olyan vámpír,mint amik az Alkonyatban vannak ;) ( Alkonyat rajongók bocsiii)

9. Kedvenc karaktereddel,ha lehetne találkozni vele,ki lenne az? Csak egy lehet!
Hűha. Ez nem ér,csak egyet lehet. >< Hm. Talán Qhuinn-el. :)

10. Miért kezdtél el írni?
Hogy másoknak örömet szerezzek és örülök,hogy meg tudom osztani ezt a fajta "tudást" :))

Az én kérdéseim: 

1. Miért szeretsz írni?
2. Mióta írsz?
3. Ha megváltoztathatnál egy dolgot a világon. Mi lenne az?
4.Miért kezdted el a blogolást? Mi volt az inspiráció hozzá?
5. Hogyan képzeled el az életed öt év múlva?
6. Gondoltál már arra,hogy könyvet jelentess meg?
7. Mi a címe annak a mesének ami elsőre eszedbe jut a gyerekkorodból?
8. Mi a kedvenc színed?
9. Űzöl rendszeresen valamilyen sportot?
10. Kedvenc blogod?

Akiknek tovább küldöm:

- Hotel Blue Pearl
- Lolitha Élete
- Viszonzatlan szerelem
- A hegek átka
- Ünnepi zűrzavar










2 megjegyzés: