2014. december 24., szerda

Második díj :3

Köszönöm szépen a díjat Bri Bridgitnek :) 


Szabályok: 

- Köszönd meg a díjat annak akitől kaptad!
- Írj tíz dolgot magadról!
- Válaszolj a tíz kérdésre!
- Írj tíz kérdést!
- Küld tovább tíz blognak. (Nem kötelező a tíz,én se tudtam annyit összeszedni :D) 


Mivel nem tudok újat mondani magamról,ezért ugyan az a tíz tény marad :3 

10 dolog magamról:

1. Nagyon akaratos vagyok. Amit elhatározok az úgy van, úgy lesz és meg is kapom.
2. Lány létemre eléggé fiús természetű vagyok.
3. És harcias :D
4. Szeretek xbox játékokon játszani.
5. Nem rég kezdtem el a League of Legends-el játszani.
6. Szeretem a rapp zenét. De bármit meghallgatok.
7. Szeretek olvasni és írni.
8. Két éves voltam amikor először ültem lovon. Azóta lovagolok,de csak nyáron van rá időm.
9. Egy rendkívül egoista személyiség vagyok.
10. Nem tudom mit írhatnék ide :D Szóval: Valami :P

Bri Bridgit kérdései: 

1. Mikor kezdtél el írni?
Amikor legelőször írtam egy sztorit az hetedikben volt :3 

2. Mi a kedvenc filmed?
Kedvenc filmem nincs,mert nem tudok dönteni :D 

3. Kedvenc színed? 
A piros :3 

4. Hogyan jellemeznéd magad?
Vicces,őrült,barátságos,egoista :DD

5. Milyen fajtában írsz,és miért pont azt választottad?
Két fajtában írok. Az egyik a fanfiction a másik pedig a démonok. És azért választottam ezeket,mert ezek a témák közel állnak hozzám :3 

6. Kedvenc süteményed?
Hát,lehet,hogy megbilincseltek,de nem vagyok valami sütis. (Pedig anyukám cukrász) De a francia krémes az amit megeszek :D Meg még max a citromos sütiket :3

7. Kedvenc blogod? 

8. Melyik karakter hasonlít rád a történetedben?
Mivel két sztorit írok. Ezért két karaktert is mondok :3 
Az egyik az Alex a Half-Bloodsból a másik pedig Qhuinn :D 

9. Szereted a horror filmeket? 
Nem. Irtózok tőlük :D Egyet néztem meg életemben és nem aludtam egy hétig. Komolyan.
És ebben az az érdekes,hogy horror sztoriktól semmi bajom nincsen. De a filmektől...fhú.

10. Melyik a kedvenc karaktered a történetedben, és miért?
A Halfból Alex,mert őt teljesen magamról mintáztam.
Innen pedig Qhuinn,mert kicsit ő is olyan,mint én, és mondhatni,hogy egy ilyen pasit akarok,mint ő :DDD 


Az utolsó két pontot kihagytam,mert az előző díjban már továbbküldtem és kérdéseket is tettem fel :)) 



1 megjegyzés: