2015. január 17., szombat

A démonvadász


Lucy:

- Ki a fene vagy? - kérdeztem idegesen.
- Ha nem tűnt volna fel, démonvadász vagyok.
- Tényleg? Pedig már kezdtem azt hinni, hogy kis nyuszi – válaszoltam ironikusan.
- Gúnyolódsz velem?
- Én ugyan nem. Miből gondolod, vadász? – mosolyodtam el szórakozottan. – Mellesleg azt, hittem, hogy a ti fajtátok már rég kihalt.
- Ez a gondolat kölcsönös.
- Legalább valamiben egyet értünk – sóhajtottam fel. – Most pedig, ha megbocsájtanál, visszamennék a barátomhoz.
- Csak nem képzeled, hogy elengedlek?
- Nem képzelem. Meg fogod tenni- néztem mélyen a szemébe.
- Tudod a manipulálás, nálunk-vadászoknál nem válik be.
- A franc essen már beléd – dühödtem fel, mire lángokba borult a testem.
- Bátor vagy. Lángokba borulsz mindenki szeme láttára?
- Fogd be – vágtam hozzá, majd koncentráltam, hogy visszahívjam a lángjaim.
- Lucy! – szaladt felém Qhuinn, Lorennel és Sallyvel a nyomában.
- Qhuinn! Ne gyere közelebb! Ő… - nem tudtam befejezni azt, amit akartam. Egy pillanat alatt megtörtént a baj. Mr. Démonvadász egy szempillantás alatt letarolta Qhuinnt.
- Ez a mai nap főnyeremény. Három tiszta vérű démon, köztük a Sátán fia. A rózsaszín hajú pedig egy… félvér? –húzta fel a szemöldökét kissé meglepetten, amikor ránézett Sallyre.
- És, ha az vagyok? Mi közöd van hozzá? És mégis ki vagy te?
- Ó, igaz is. Milyen illetlen vagyok. Nem mutatkoztam be, mert feleslegesnek tartottam – mosolyodott el halványan. – Aaron Holmes. 
- Hé, te seggfej. Megtennéd, hogy elengedsz, mielőtt kinyírlak? – szólalt meg Qhuinn, akiről idő közben megfeledkezett, hogy a földön tartja.
Aaron
- Viccelsz velem? Te vagy a jackpot. minden vadász álma.
- Hát, akkor még álmodozhattok rólam –sötétedett el a tekintete.
- Hogy mondod? – nézett rá.
- Hm. – a rövid válasz után kék lángok csaptak fel, és belelendültek a harcba. A francba, azonnal el kell innen tűnnünk. Ha észrevesznek…
- Hé! Mit műveltek ti ott? – kiáltott felénk a biztonsági őr.
- Baszd meg!- káromkodott Loren. – Lucy! Most rögtön el kell innen húznunk a csíkot. Én eltávolítom Qhuinntől azt a fickót, te pedig vonszold magaddal ezt a forrófejű barmot.
- Rendben.
- Segítek! – lépett mellém Sally.
Loren megindult Aaron felé, majd hatalmas erővel nekihajította a falnak. Sally és én lefogtuk Qhuinnt, hogy ne folytassa tovább.
- Engedjetek el! Még nem végeztem vele.
- Nem, figyelj rám! Észrevettek minket. El kell tűnnünk mielőtt... 
- Ki a fenék vagytok ti? Verekedtetek? – ért hozzánk a kidobó, egy rendőrrel az oldalán. A rohadt életbe! 
- Nem, elnézést kérünk a nagy lármáért. Csak ez az illuminált állapotú srác nekünk támadt – mutattam a falnak lapult szőkeségre. Végülis nagy hazugságot nem mondtam.
- És azt az előbbi furcsa kék fényt a srác körül mivel magyarázzátok?
- Ez egy disco uram. Elég sok fény van itt. Lehetséges, hogy pont rávilágított a reflektor – vágott közbe Loren.
- Nagyon gyanúsak vagytok nekem.  Figyelni fogunk titeket. Egy rossz mozdulat, és ki lesztek innen penderítve. Érthető voltam?
- Igen, uram- feleltük monotonban.
- Helyes –felelte szárazon, majd sarkon fordult, és elviharzott.
- Haa… ez meleg helyzet volt – törte meg a csendet Sall.
- Még nem úsztuk meg teljesen- néztem Aaronra.
- Mit kezdjünk vele?- kérdezte Loren.
- Vigyük magunkkal, és kérdezzük ki – felelte keményen Qhuinn.
- Ez biztos, hogy jó ötlet? – húztam el a szám. – Eléggé veszélyes.
- Nincs más választásunk. Meg kell tudnunk, hogy mi folyik itt.
- És mégis hová vigyük? – tártam szét a karjaim.
- Hozzám. A pince tökéletes lesz – indult el Qhuinn a vadász felé.



6 megjegyzés:

  1. Hű, már nagyon vártam a folytatást. :) Tetszik eme rész, mikor hozod a következőt? Már alig várom, hogy tovább olvassam. :)
    Mindig megtudsz lepni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha minden igaz, akkor ma éjjel Pepii rak fel új részt :3
      És örülök,hogy meglepetéseket tudok okozni :D

      Törlés
  2. Ez nagyon jó. Imádom. ❤❤❤

    VálaszTörlés
  3. Nagyon izgalmas rèszt hoztatok. Ez a blog is kezd a kedvenceim közt lenni, de előbb mèg el KELL olvasnom egy részt vagyis asszem ha már kell akkor már nem csak 2 blogotok a kedvencem hanem 3. Puszkaaa

    VálaszTörlés