2015. január 16., péntek

Baby Loves Disco

Sziasztok! Sajnáljuk ezt a sok késést :) És igen tudom,hogy úgy volt,hogy Pepii jön az írásban. De beelőztem :P Jó olvasást :3 

Lucy:

- BLD? – kérdeztem meglepetten Sallyt.
- Baby Loves Disco. Naa kérleeeek menjünk el.
- Nem is tudom Sall- sóhajtottam elgondolkozva. – Rossz érzésem van.
- Ugyan mi baj történhetne?
- Hmm..- hümmögtem válaszként.
- Nézd. Odamegyünk négyen. Te, Qhuinn, Loren és én. Bulizunk egy jót, piálunk, aztán pedig hazamegyünk.
- Jó, rendben – egyeztem bele bólogatva.
- Imádlak! – ugrott bele a nyakamba boldogan. – Meglátod szuper lesz.
- Úgy legyen!- kacsintottam rá nevetve.
- Akkor este hatkor idejövünk hozzátok. Küldök sms-t a fiúknak. Ja, és valami szexi rucit vegyél fel.  
- Sally! Nem pasizni készülök. Tudtommal az már van – mosolyodtam el. - És neked is.
- Igen tudom. De mégse mehetünk egy discoba mackónadrágban.
- Az már igaz.
- Na, majd jövünk – intett egyet a kezével, majd vidáman kiviharzott az ajtón.

Felmentem a szobámba, és feltúrtam az egész szekrényemet, mire találtam egy megfelelő ruhát. Egyszerű volt, de szexi. Amikor felöltöztem, és a sminkkel is kész lettem, megérkeztek a többiek. Gyorsan lesiettem a lépcsőm, hogy ne kelljen rám várni.
- Lucy! – kiáltott fel Sally.
- Már itt vagyok, nem látod? Jövök.
Lucy ruhája
- Akkor jó. Már megijedtem,hogy rád kell várnunk – nézett végig rajtam. – Csini vagy.
- Köszi.
- Ezzel egyet értek – lépett közelebb hozzám Qhuinn, majd szájon csókolt.
- Oké, elég. Majd csókolóztok még eleget. Menjünk már – siettetett minket kedves barátnőm.
- Nyugi már. Miért sietsz ennyire? – kérdezte Loren.
- Azért, mert időre oda kell érnünk, különben nem fognak minket beengedni.
- Időben odaérünk, ha használnánk a képességünket – jelentette ki Qhuinn.
- Túl régen volt már – suttogta maga elé Sally.
- A képességeink attól még megmaradtak. Frissítsük fel őket.
- Tudod sose gondoltam volna,hogy egyszer ezt mondom,de … mondasz valamit. Egy próbát végülis megér – bólintott Loren.
- Lucy? – néztek rám mindannyian.
- Nekem megfelel – rángattam meg mindkét vállam.
- Rendben. Akkor kezdjük.
Mélyen koncentráltunk az úti célra. Egy kicsit megerőltető volt, mivel rohadt régen teleportáltunk utoljára.
-Sikerült! – örvendezett Sally.
- Igen – leheltem fáradtan.
- Jól vagy? –kérdezte tőlem Qhuinn.
- Persze, csak egy kicsit kimerültem.
- Nem csodálom. De legalább nem rozsdásodunk be teljesen – mosolyodott el kissé szomorúan.
- Igen –leheltem.
- Mi lesz már? Gyertek! – türelmetlenkedett Sall.
- Megyünk, megyünk.
Amikor végre bejutottunk a bulira, Sally lenyugodott, és átváltott buli üzemmódba. Ez annyit tesz, hogy irdatlan mennyiségű pia és tánc.
- Kértek egy kis Jack Danielst? – kérdezte túlharsogva a zenét.
- Én igen –válaszoltam.
- Na ná- szólt Loren.
- Qhuinn?
- Jöhet –bólintott. – Sally elővett öt poharat, és elkezdte tölteni az italt. Csodálkoztam is, hogy miért ötöt hozott, hiszen csak négyen vagyunk. Ó, ja értem. Ő kettőt iszik.
- Kimegyek a mosdóba- mondtam nekik.
- Okés, siess vissza.
Néhány percet bóklásztam, amire megtaláltam a wc-t. Eléggé eldugott helyre rakták. Miután végeztem, a kézmosás után kisétáltam a helyiségből.
-Szia kislány! –lépkedett felém egy jóképű, magas, szőke hajú fiú.
- Ne nevezz így. És van barátom, bocs.
- Hm. –mosolyodott el gonoszul. – Tüzes vagy. Ezt már szeretem. Az pedig ,hogy van barátod vagy nincs, nem számít.
- Mindjárt gondoltam.
- Játszunk egy kicsit – lökött neki a falnak nagy erővel. Hogy lehet egy embernek ekkora ereje?
- Eressz el!- mordultam rá.

- Tőlem már nem menekülsz. Démon. 

4 megjegyzés:

  1. Hmm, tetszik. :)
    Kezdtél már nagyon hiányozni!!!! :D

    VálaszTörlés
  2. Örülök,hogy tetszik! ^^
    Sajnálom ezt a sok késést :33

    VálaszTörlés
  3. Juj nagyon tetszett. Kezd izgalmas lenni főleg a vège lett az.
    Nagyon szeretem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbálok mindig az izgalomra koncentrálni :3 Hogy legyen benne löket :D

      Törlés