2015. április 29., szerda

Csillapítatlan vágy és a vörös ajtó

Lucy:

Az a látomás nem hazudhat. Főleg, hogy ekkora erősséggel tört rám. Qhuinn, elment már nem érzem a jelenlétét a közelben. De vissza fog térni, hatalmas erővel. De most nem kellene ezzel foglalkoznom. Az oldalamra fordultam és végigmértem Aaron nyugodt testét. Szőkésbarna haja kissé az arcába lógott, az egyik keze a tökéletesen kidolgozott kockáin volt, a másik pedig lelógott az ágyról. Feltámaszkodtam, hogy egy kicsit felülnézetből is megnézzem magamnak. Olyan nyugodtan alszik. Közelebb kúsztam hozzá és fölé hajoltam. Ami nem volt túl jó ötlet, mert a frászt hozta rám. Hirtelen elkapta a karomat és maga alá gyömöszölt, mint valami takarót. Szinte azonnal a számra tapadt, a keze felfedező útra indult a combomtól egészen a hasamig. Szája időközben lekúszott a nyakamra én pedig egyre szaporábban kezdtem venni a levegőt. A hátam alá nyúlt és egy mozdulattal kikapcsolta a melltartómat, amit alig egy órája vettem fel újra. De nem bántam, egyáltalán nem. Még többet akartam. Aaron az útban lévő ruhadarabot elhajította a lehető legmesszebbre, majd felemelkedett és csillogó szemekkel végignézett rajtam. – Gyönyörű vagy – lihegte. Ettől a mondatától még a lélegzetem is elállt. Mindkét kezemmel felnyúltam és a nyakára fontam a karom, majd egy mozdulattal magamhoz húztam egy lassú és forró csókra. Újra visszacsöppentünk a vággyal teli állapotba. Miközben csókolóztunk szinte alig érzékeltem, hogy lekerült rólam a bugyim, olyan gyorsan történt minden. Majd ezek után, mintha a világ megszűnt volna létezni egy pillanatra. A szemembe nézett és legyűrve vad vágyát - előtérbe helyezve engem,- lassított a tempón. Megnyugtatott a lágy simogatásával, a forró apró csókjaival a nyakamon és a homlokomon. Majd a szegycsontom felé haladt, mind eközben a kezei minden felé barangolt. Simogatta a hajam, a hasam, a combom külső oldalát. Szép lassan lenyugtatott. Utána hallottam egy kattanást, egy nagyon közeli kattanást. Ó, te jó…
- Bocsi kicsim, hogy így rád török, de… - lépett be anya a szobába és hallgatott el egyből.
- Anya, baszki! Ne már! – rántottam magamra a takarót idegesen, mire a kiáltásomra felocsúdott a bambulásából és kezdte felfogni a történteket.
- Jó estét Miss Hill – kapta fel a takaró alatt az alsónadrágját Aaron majd felpattant. – Tudja, most igazán kezet fognék magával, de hmm… szóval érti.
- Hűha. Akkor én most megyek, és majd ezt még megbeszéljük. Azt hiszem – halkult el a hangja.
- Ígérem, mindent elmagyarázok – kiáltottam utána.
- Ez elég vicces volt.
- Vicces? Annak tartottad? Egyáltalán le fogunk valaha feküdni? Bár, lehet, hogy Qhuinn rám szórt valami balszerencsét – sóhajtottam fel csalódottan.
- Ugyan. Van még időnk, én tudok várni – ölelt meg hátulról és egy puszit nyomott a nyakamra.

Qhuinn:

Oké. Egy kicsit meglepődtem Nyxen. Tényleg sokat változott az évek során. Bár agyilag nem hinném, de személyiségileg azt kell mondjam, hogy le a kalappal előtte. A plafont bámultam továbbra is és azon gondolkoztam, hogy körbe kéne néznem egy kicsit. Nagy nehezen felültem és rávettem magamat, hogy a lábaim mozgásnak eredjenek. Kiléptem az ajtón és elgondolkozva néztem körbe. Most jobbra menjek vagy inkább balra? Hm. Legyen a bal. Egy elég hosszú folyosón kellett végigsétálnom, míg el nem érkeztem a végére, ahol egy vörös ajtó állt. Érdekesnek találtam és eléggé vonzott az, amit odabentről éreztem. Már éppen nyúltam volna a kilincs felé, mire egy semmiből jövő kéz visszarántott. – A helyedben nem nyitnám ki azt az ajtót – figyelmeztetett mogorván a nálam körülbelül fél fejjel alacsonyabb, barna hajú srác.   
- Te meg ki vagy? – kérdeztem érdeklődve.
Elliot
- Ó, bocsi. Talán csak egyszer találkoztunk életünkben és akkor is még kicsik voltunk. Ne aggódj, nem várom el, hogy megismerj. Elliot Lane – nyújtott kezet felém, amit egy kis vacillálás után viszonoztam. Ahogy elnéztem a srácot eléggé laza típus, a szagából ítélve szeret cigizni és van egy kis flegma stílusa. A testét beborító tetoválások pedig érdekesek voltak. - Egyébként meg [1]Abbadon fia vagyok.
- Gondolom, nekem nem kell bemutatkoznom – mosolyodtam el.
- Úgy ismerlek, mint a tenyeremet, mert veled ellentétben én emlékszem rád. Bevallom egy kicsit rosszul esett, hogy nem ismertél fel.
- Mit szólnál, ha elszívnánk egy békepipát? – ajánlottam fel, mire Elliot szemei felcsillantak. Fura. Teljesen más a személyisége, mint az apjának. De úgy érzem, jól megleszünk.
- Benne vagyok!
- Akkor menjünk vissza a szobámba. Láttam Nyx cuccai között egy doboz cigit. Majd azt lenyúljuk – intettem egyet a levegőben.
- Nem fog kinyírni ezért?
- Ugyan. Esélye sincs – nevettem el magamat és elképzeltem, ahogy majd nekem akar rontani, mert turkáltam a holmija közt. De ami azt illeti nem is kutattam, csak megláttam és elvettem.
- Úgy látom ez a mosoly megmaradt neked.
- He? – tört ki belőlem hirtelen, mert egyáltalán nem értettem.
- Akkor ezek szerint te még nem vetted észre. Amikor Nyxre gondolsz, mindig mosolyogsz magadban.
- Baromság – legyintettem és ezzel le is zártam Elliottal a témát.


[1] A pokol egyik hercege. Ismert még ’’A Romboló’’ néven. Anarhiát és káoszt szül. Ő az ura azoknak a démonsáskáknak, akik emberek arcait, skorpiók farkait, és szárnyas lovak testét viselik. Ne keverd össze Abaddont Apollyonnal (a pusztítás angyalával), aki az abyss kulcsait őrzi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése