2015. május 4., hétfő

Dorothy blog award


Nos, két embernek is megköszönjük a díjat, ugyanis mindkét blogtól kaptunk :) 
Elsősorban köszönjük Dorothy-nak és végül, de nem utolsó sorban köszönjük szépen Barby-nak! 

Szabályok:

1.) Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől van
2.) Olvasd el annak a blogját, akitől kaptad a díjat
3.) Írj 12 dolgot annak a blogjáról, akitől kaptad (térj ki a szereplőkre, szokásaikra stb., de nem írhatod azt, amit ő írt a sajátjáról)
4.) Írj 12 dolgot a saját blogodról
5.) Válaszolj 12 kérdésre
6.) Tegyél fel 12 kérdést a saját blogoddal kapcsolatban
7.) Kommentelj annak a blogján 1 fejezethez (vagy akármihez), akitől kaptad a díjat, ugyanis mindenkinek jól esik a visszajelzés.
8.) Cseréljetek linket is! Rakd ki azt akitől kaptad, és írj neki, hogy ő is tegyen ki téged. ( Természetesen, ha már csináltatok cserét, akkor ezt már nem kell még egyszer :D) 
9.) Küld tovább min. 12 embernek a díjat
Ha beszállsz a díjrendszerbe, kérlek mindig gondoskodj arról, hogy a link Dorothy oldalára vezessen, ha valaki nem értené, az is tudjon tájékozódni. 

12 dolog a Die Verfluchtenről: 

1. Attack on Titan fanfiction
2. Különböző beosztású harcosokról szól
3. Stefan, a főszereplő szemszögéből ismerhetjük meg ezt a világot
4. A Titánok szállták meg a városokat
5. 3 fal van
6. A legkülső a Maria, amit át is törtek
7. A második a Rose
8. A legbelső fal pedig a Sina
9. Veronicanak van egy hasonmása
10. Hajtógáz és a különleges 3D-s manőver felszerelésnek köszönhetően szembe tudnak szállni az óriássokkal
11. Rivaille a felderítő osztaghoz tartozik - Levi *-* <3333 ~ Pepii
12. Vinzent nagyon cuki karakter 

12 dolog az Édes életről: 

1. A főszereplő lány Demeter Barbara
2. Adrián és Vivi jártak 
3. Vivi és Ádám összejöttek 
4. Andris nem tudja tovább folytatni a távkapcsolatot
5. Adrián nagyon szereti a rockot
6. Mia kevésszer szerepel a sztoriban 
7. A történet Debrecenben kezdődik 
8. Barbiék a Zrínyi Ilona Tagozatos Gimnáziumba járnak 
9. Vivinek vörös haja van 
10. Dorci, Lana és Fanni legjobb barátnők 
11. A gólyatáborban átszöknek egymáshoz 
12. Barbi és Adrián megosztják egymással a titkaikat 

12 dolog a Démonok közöttről:

1. Démonokról szól
2. Több szemszögből is íródik 
3. A blogon 2 író van 
4. Phantasm nem meleg, csak egy férfival jár, igen, a kettő nem ugyanaz
5. Vean nagyon szexi, mert Vean megteheti
6. Aaron és Phan démonvadászok
7. Lucy és Qhuinn kapcsolata érdekes fordulatot vesz
8. Nyx imádja a németeket
9. Alex felül akar lenni, de ez Alexnek nem jön össze sosem 
10. James is hihetetlenül szexi, csak jól titkolja 
11. A démonok nem ünneplik az emberek ünnepeit, ellenben Alex anyja minden emberi szokást felvett
12. Qhuinn és Nyx szeretik a barátság extrákkal teli kapcsolatot 



12 kérdés Dorothytól: 

1. Mi a véleményed Stefan és Veronica nagyon szoros barátságáról?

Nessa: Az, hogy úgy is össze fognak jönni, mert tuti, hogy többet éreznek egymás iránt. 
Pepii:  Egyetértek, teljes mértékben. 

2. Meg jelent egy új karakter, aki pont ugyan úgy néz ki, mint Veronica, de vajon miért? Mire tippelsz?

Nessa: Nem tudom, lehet, hogy valamilyen hozzátartozója vagy klónozták :D Esetleg még egy ikertesó. 
Pepii:  Igen, nekem is az ikertesó dolog ugrott be egyből :D

3. Te melyik osztagba jelentkeznél, ha katonának mennél ebben a történetben? Miért?

Nessa: Természetesen a Felderítő osztagba, ez nem kérdés. És azért, mert az menő és jó és láttam az animét szóval.. :D 
Pepii:  Felderítő egység, mert Levi-heichou <3 Egyébként tényleg, survey corps is da best, és rájöttem, hogy imádom az SnK-t, Levi x Erent akarok, Levit akarom. xD Egyébként Hanji osztagában lennék, mint szorgos kis titán-mániás. :3

4. Ha belecsöppennél a történetem világába, hogy viszonyulnának hozzád a karakterek és mégis mit tennél ebben a szituációban?

Nessa: Ráhajtanék Vinzentre xDD És szerintem szeretnének, mert egy igazi harcos vagyok. 
Pepii: Ó, hát én biztos imádnám Stefant, remélem ő is bírna engem. :'D

5. Ha elmehetnél egy vacsorára bármelyik karakterrel, melyik lenne az?

Nessa: Vinzent. 
Pepii: Stefan, szeressük Stefant.

6. Kedveled Stefan karakterét? Ha nem, miért nem? Ha igen, miért igen?

Nessa: Igazából nem is nagyon kedvelem, de nem is gyűlölöm inkább ilyen semleges. Hogy miért? Nem tudooom. * megrántja a vállát* 
Pepii: Igen, szeressem. Nem tudom, hogy miért, csak úgy megfogott.:3

7. Te hogyan cselekednél ebben a borzalmas szituációban, ha irányíthatnád a még fennmaradt emberiséget? 

Nessa: Fognám magam és megkeresném Erent, hogy végre nyissuk ki azt a k*rva pincét :D 
Pepii: Ó, hát ez egy igazán jó kérdés, szerintem nem lennék annyira borzasztóan különleges személy, de mindenképp foglalkoznék a titánok eredetével, kicsit Hanji-kopi vagyok xD

8. Szerinted mi az óriások megjelenésének oka? 

Nessa: Át akarják venni a hatalmat. 
Pepii: Érdekes teóriáim vannak ezzel kapcsolatban. Szerintem minden titán ember volt egyszer, csak elvesztették maguk fölött az uralmat, mint, amikor Eren tombolni kezd a titán alakjában. Szerintem nem hatalmat akarnak, inkább csak elérni, hogy az emberiség összefogjon, és ne egymással harcoljanak. És valljuk be, a manga jelen állása szerint az emberek harcolnak egymással... Megint.

9. Mindig én írok, de most azt szeretném, hogy TE írd le, hogyan is képzeled az én megfogalmazásom alapján a történetem világát! 

Nessa: Hát mivel én már láttam az animét, ezért tökre eltudom képzelni. Szóval úgy képzelem, ahogy az animében van. 
Pepii: Én is, én is!

10. Mit gondolsz, annak, hogy Stefan utálja Alfons-t van más oka is? Elvégre testvérek. 

Nessa: Gondolom Alfonsal jobban bántak otthon a szülei. És ő volt a "kedvenc" . 
Pepii: Alfons bejutott a Katonai Rendőrséghez, szerintem Stefan nem szereti a Katonai Rendőrséget, én sem szeretem őket, megértem, hogy nem szereti a bátyját. 

11. Melyik szereplőt nem kedveled a legjobban? 

Nessa: Sonat
Pepii: Andrej annyira nem szimpi ~

12. Le tudnád írni, hogy a II. fejezetben a központ folyosóit te, hogy képzelted el?

Nessa: Hát, mint egy hosszú, rendes folyosót xDD Úgy,ahogy az animében, na :D 
Pepii:  Igen, úgy, ahogy az animében, azért az, hogy láttam az animét enyhén befolyásol, na. xD


12 kérdés Barbytól: 

1. Szerinted közel áll ahhoz, hogy sablon blog legyen? Vagy már az?

Nessa: Hááát, nem akarlak megbántani meg semmi, de tényleg...Csak nekem eléggé Szent Johanna Gimi copy. Nem állítom, hogy másolod, mert tuti, hogy nem - lehet ne is ismered - , de elég sok elem/dolog volt benne ami az SZJG-ben is megtalálható volt. Meg már annyi ilyen gimis blog van az interneten és mindegyik ilyesmiken alapul. 
Pepii: Öhm, én sem akarlak megbántani, mert hát tényleg nem, de szerintem az. Amióta van az SzJG rengeteg hasonló sztori van, és nekem kezdenek egy kicsit sokan lenni. Ettől természetesen még lehet, hogy jó, és akik szeretik, azoknak tetszik, de nekem nem, bocsánat. :c

2. Elsőre,mikor rákattintottál tetszett? Vagy, ha nem küldtem volna díjat rögtön elkapcsoltál volna? 

Nessa: Én nem nagyon szeretem az ilyen gimis blogokat, mert már kinőttem belőlük. Szóval igen, valószínű, hogy elkapcsoltam volna, mert nem az én stílusom, de ez nem a te hibád. 
Pepii:  A dizájn mindenképp tetszett, aztán így elolvastam, hogy gimis sztori, és rájöttem, hogy nem az én blogom lesz. Én is elmondom, hogy nem a te hibád, csak én nem szeretem az ilyen sztorikat.

3. Mit gondolsz őszintén a designról? 

Nessa: Szerintem szép. Illik a bloghoz :) 
Pepii: Szerintem is szép, nem szeretem a rikító színeket, ez a szürkés tökéletes.

4. #TeamBence or #TeamAdrián? 

Nessa: #TeamAdrián mindenféleképpen. Mert van egy olyan rossz szokásom, hogy bukok a rossz fiúkra. 
Pepii: Nem tudnám megmondani, mind a két srác menő, de talán egy kicsit jobban húz a szívem a #TeamAdriánhoz, de nem lehetek mondjuk #TeamBencexAdrián? Bocsánat, túlságosan is szeretem a dolgokba belelátni a slasht... xD Jó, most rápörögtem, tudod milyen irtó édesek lennének együtt? xDD

5. Sokkolt a különkiadásban megtudottak? 

Nessa: Ahhoz képest, hogy eddig olvasás közben mindig megmondtam, hogy mi fog benne történni ez most meglepett. Emiatt le a kalappal. 
Pepii: Szerintem az a legjobban megírt fejezet, és nem sokkolt, de érdekes volt olvasni, tetszett a fejezet. *-*

6. Ha te folytathatnád innen a történetet, mi lenne benne? 

Nessa: Én akkor is összehoznám Adriánt és Barbit! Adrián elhívja őt a gólyabálba aztán csak szép lassan egyre jobban egymásba szeretnek. És Adrián túl lesz Vivin. Barbi pedig Andrison. 
Pepii: Dettó, tökéletes folytatás lenne így, ahogy Nessa megírta, bár... Most még mindig rá vagyok pörögve arra a Bence x Adrián dologra, tényleg sajnálom, tényleg. xDD

7. Ez alapján a pár rész alapján megszeretted Barbit,mint barátot? 

Nessa: Nekem egyáltalán nem tetszett Barbi karaktere. Hogy miért? Azért, mert nagyon-nagyon- nagyon sokszor benne volt az a mondatában amikor egy kicsit is elkezdett érezni valamit Adrián iránt, hogy "De hiszen nekem barátom van!" Ez rohadtul idegesítő volt és olyankor gondoltam azt, hogy "Na most dobom ki a telefont az ablakon!" 
Pepii:  Nem túlzottan, Barbi nekem egy kicsit visszafogott, és én sem vagyok az a hű de nagyon vad lány, de attól még nekem az, meg egy kicsit idegesítőnek találtam én is, azt a "De hiszen nekem barátom van!" dolgot.

8. Kit választanál az osztály fiújai közül, ha belecsöppennél  a történetbe? 

Nessa: Adriánt
Pepii: Éééén is :'D

9. Miának még fontos szerepe lesz a történetben. szerinted mi? 

Nessa: Szerintem az, hogy összejön Andrissal. 
Pepii: Igen, szerintem is, és nagyon megfogja bántani Barbit, és Barbit meg Adrián meg Vivi fogják összekaparni, bizony.

10. Szerinted ki lesz az első fiú, akivel Barbi járni fog? 

Nessa: Hm. Nekem van egy olyan elméletem, hogy először Bencével kezd el járni, mert Adriánnal nem nagyon működnek a dolgok, majd később Adriánnal. De ugyan ez lehet fordítva is. 
Pepii:  Öhm, jó kérdés? De én Bencére tippelnék...

11. Megfogott a prológus miért? 

Nessa: Mint említettem, nem az én stílusom a gimis blogok, szóval.. :) 
Pepii: Nem éppen, az okom ugyanaz, mint Nessának.

12. Mi az első szó, ami eszedbe jut a blogról? 

Nessa: Hitler!
Pepii: Gimi! - Jó, bocsi a lapos válaszért xD

12 kérdés tőlünk: 

1. Mit gondolsz a szereplőkről?
2. Ki a kedvenced?
3. Mi a véleményed Nyxről?
4. Ha belecsöppennél a világunkba, akkor melyik szereplő bőrébe bújnál be szívesen?
5. Egy tízes skálán mennyire bírod Veant?
6. Mit gondolsz min kéne változtatnunk a történetünkben?
7. Mi a véleményed a designról?
8. Mit gondolsz, végül hogy is talált egymásra Vean és Phan?
9. Szerinted mi oka lehetett a démonoknak, hogy elhagyják a Poklot?
10. Mit gondolsz Nyx németek iránti vonzalmáról?
11. Melyik karakterrel tudsz a leginkább azonosulni?
12. Nyx németei közül ki a kedvenced?

Akiknek küldjük: 

- Summer Paradise - Frozen
- The King of my heart 

- Kai? 
- Csókok és gólok 
- Dangerous Games

2 megjegyzés: